Blogg-SM....!?

Jaha, så var det väl dags då igen!

Hoppas för det första att ni redan sitter ner när ni öppnar min blogg. Då ni i förhoppningsvis kan undervika att falla till marken, då förvåningen om att min blogg faktiskt har uppdaterats slår till!

Ett aktuellt och mycket hett ämne är för tillfället är det omtalade blogg-SM! Men varför kan man fråga sig då? Borde det inte finnas andra mer vettiga saker för svenska folket att lägga sina krafter på? Tex det växande om mer hotfulla problemet med alla fjortisar som springer runt och gormar och skriker om väte hit och grönsaker dit! (http://rebeccamarialinnea.blogg.se/ ger ett mycket bra exempel på detta.) Eller att vår vackra och utomordentligt fina jord kommer att gå under om vi inte gör någonting typ NU?! Vad är då blogg-SM gentemot detta? För vad jag vet har Gumsetoften (http://gumsetoften.blogg.se/) ännu inte räddat jorden från dess kommande undergång? Men om detta händer, berätta gärna.
    
     Och vem är det egentligen som bestämmer vem som har bästa bloggen? Eller kanske framför allt, VAD är det som avgör att den blogg är bättre än en annan? Är det antalet foton? Antalet rättstavade ord? Eller helt enkelt bloggarens personliga touch som avgör det hela?

Hjälp mig
, för jag förstår inte!

(Bild kommer men den ville sig verkligen inte när jag ville! Så som sagt, det är på väg!)



Därför uppmanar jag alla mina anhängare att HJÄLPA MIG ATT FÖRSTÅ VTSEN MED BLOGG-SM
- för ett liv utan förvirrning för en i Sveriges befolkning!


(Har för övrigt även svarat på alla era kommentarer rill förra inlägget. (Bättre sent än aldrig.) Jag tackar så mycket och önskar bort all skrivkramp i världen ifrån er.)

Kommentarer
Postat av: Rahm

Haha jag vet allt att du bara skriver det här för att själv bli nominerad! (bara ett inlägg kvar den här veckan, sen ska jag nominera dig)



Jag har minsann bidragit till att rädda jorden! Något sådant kan man faktiskt inte göra utan korv med bröd i magen.

2008-11-25 @ 11:50:57
URL: http://gumsetoften.blogg.se/
Postat av: Kukkonen

Vadå någon vits behövs väl inte? Det är bara en rolig grej, sen har folk fått ett väldigt stort intresse för bloggar. Ett helt otroligt stort intresse. Haha!



Tänk var många läsare du kan få av Rix Fm's bloggtävling, då kanske ditt intresse för att skriva inlägg på din blogg ökar ;) Det vore trevligt!

2008-11-25 @ 22:39:30
Postat av: Sofia

Förlåt om jag förvirrar dig med nytt namn. Men jag känner mig som en i mängden när jag kommenterar som Sofia på gumsetoften. :)

2008-11-25 @ 22:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0