Blogg....!?

Jaa...ska väl ta o säga ett glatt HEj till alla mina redan, så att säga beundrare, som sitter som fastklistrade med blicken vid skärmen och bara väntar på att ett nytt inlägg skall dyka upp *not*.

Jag heter iallafall det ovanliga namnet Cissi. 17 "snart" 18 år. För vissa kort, för andra längre ;) Nää men mäter hela 160 cm över golvet men som min kära mormor en gång sa till mig; "Du kommer iallafall nå ner till golvet när du blir läldre." Känn på den ni som står där o ser ner på än =P

Jaa...mitt blogg namn ost007 föddes iallafall på en kemilektion häromdagen, då det kom att talas om mina omedvetna försök att alltid rädda allas ostar från en för tidig död som skidbacke!

Allt från mig för den här gången. Kan näst intill lova att min blogg inte kommer leva mer än högst en månad. Men det återstår att se =)

Ha de gött!!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha XD kände att jag var tvungen att vara först att kommentera.... Nämen jag tror på din blogg cissi :D

2008-03-13 @ 17:37:27
Postat av: sara

nämen ser man på!jag trodde inte du va seriös när du sa att du skulle börja med blogg:P men grymt=D!

2008-03-13 @ 18:48:08
Postat av: Filip

Ojoj ^^ du ger dig in i bloggvärlden! men du kunde valt en snyggare designe =P

2008-03-13 @ 20:33:07
Postat av: Sofia

Väntar på att all analysningn ska bli nerbloggat :P och på en ny förklaring som försvarar din urringnings-teori! ;)

2008-03-14 @ 17:37:25
Postat av: Rahm

Trevligt trevligt, nu gör vi bloggvärlden osäker ;)

Skulle vilja påpeka att jag inte tillhör dom som ser ner på dej. Jag väljer att titta över och förbi. Det får mej att känna mej lång. Tack ska du ha.

2008-03-14 @ 23:04:39
URL: http://gumsetoften.blogg.se
Postat av: michael

fin blogg men har tyvärr nyheten att tala om för dig att det nog inte finns någon som anser dig som lång, tyvärr ;)

2008-03-15 @ 11:39:38
Postat av: CISSI

Anna - Tack anna! Jag känner stödet =)

Sara- Som du kasnke borde lärt dig e ja för de mesta hyfsat seriös i det jag säger. Men jag kan faktiskt hålla med, jag trodde faktiskt inte på det själv heller.

Filip - Men bara för att jag vill ha svart, grönt ocg grått istället för skogsmulle ^^

Sofia - Den kommer, den kommer. Håller på o förbereda nå bra i huvudet. Tror jag =P

Rahm - När du använder den så kallade pallen ja!

Michael - Ida och Becs! Dvs MINST två personer!

//Tack för komentarer =) Det får mig att bli motiverad!

2008-03-15 @ 23:04:12
Postat av: Nicole

Haaha, jag är också 160! Tillsammans är vi änna oslagbara, om du sätter dig på mina axlar, då jäklar!

2008-04-24 @ 17:38:31
URL: http://nicolesmiles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0