Urringningar..?

Jaha... då kommer äntligen det inlägg alla väntat på och som jag så länge fasat att skriva.
Dagens analysering går nämligen till urringningar.
Anledningen till att just detta kom på tal var att jag en vacker dag kom, utan att tänka på vad jag faktiskt sa, att säga till en kär vän att när jag möter någon med urringning har jag svårt att inte kolla. Då denna vän undrande och förskräckt stirrade på mig kom jag på vad jag just sagt. Att jag praktiskt taget förklarat att jag går och spanar in hennes bröst varje gång hon har en tillräckligt låg hals på sin tröja. Vilket faktiskt verkligen INTE stämmer! Då jag skulle försöka krångla mig ur den situation jag själv satt mig i, hade jag fyra tjejer och en kille som satt och kolla på mig med hysteriska blickar. Som de inte visste om de skulle skratta eller gråta. Då jag tydligen såg lika stressad och förvirrad ut som jag kände mig... Vilket kanske är ganska förstårligt? Men i alla fall, för att ta mig ur detta träsk försökte jag påkalla att tjejen, vars urringning jag kommenterat, istället kanske borde känna sig nöjd med att jag ju faktiskt fattat vinken med urringningen. Men då hon inte fatta vad jag menade var jag ju tvungen att förklara att meningen med att ha urringning är väl att folk vill att man ska kolla in deras bröst (eller de bitar som då syns). Samma med tajta jeans, att man vill att folk ska kunna spana in ens ben utan att behöva anstränga sig allt för mycket. Detta fick jag tyvärr FRUKTANSVÄRT våldsamma reaktioner på då jag uppenbarligen lyckats trassla in mig ännu mer än innan, om de ens var möjligt! Som motfråga fick jag då om jag varje gång jag hade strumpbyxor ville visa upp mina vader för omvärlden? Och på denna fråga var jag ju så illa tvungen att le vackert och så glatt jag kunde, svara ja. Även om det inte på något vis faktiskt stämmer. Men tapper som jag är försökte jag igen.

?- Men varför har ni urringning då?

Svaren jag fick var att de endast tyckte det var snyggt. Och jag förstår dem för det är också anledningen till att även jag har det då och då! Och alltså även anledningen till varför jag har mina strumpbyxor!

Anledningen till varför jag från början lyckades få ur mig detta underbara bekännande, var att jag egentligen hade tänkt fråga de andra om de också omedvetet kollar in folks urringningar. Men då jag inte tänkte på vad jag sa, blev det HELT fel!

När jag såhär i efterhand frågat vad folk anser så säger de flesta ändå att de håller med mig. Att man faktiskt omedvetet hamnar med blicken rakt på någons urringning! Men som en annan mycket kär vän sa; "Att det kanske märks mer om man hamnar med blicken där än på tex någons axel." Vilket faktiskt stämmer grymt bra! Men även om det är så det är, innebär det INTE att det är OKEJ, då det är mycket obehagligt upplevelse!



Jag tackar för att du läst och hoppas att du tillslut lyckades förstå vad jag faktiskt menar!


Därför uppmanar jag alla mina anhängare att bojkotta STIRRNINGEN PÅ URRINGNINGAR!
- för ett friare och luftigare liv för Sveriges befolkning!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, alltså jag måste ju ändå säga såhär (och känner att jag kommer få fina kommentarer med nu och jag vill inte att någon ska tolka detta på fel sätt) men man har väl ändå tighta kläder, urringade kläder, kjol mm för att visa ipp kroppsdelar man är nöjd med? På ett eller annat sätt? Och ja, alltså nu låter jag ju kanske knäpp men jag spanar in killars händer och ögon, även bara ryggar och magar om jag får den chansen. Jag menar bara att bröst är ju snyggt, även ryggar och ögon? Och egentligen är det väl faktiskt själva stirrandet som är läskigt inte valet av kroppsdel (jo på sätt och vis men ändå inte) jag menar tänk att jag skulle sitta och kolla in folks ögon hela tiden? Skulle inte det också kännas smått läskigt? Okej, jag är trött och svamlar och kommer säkert undra vad fan jag skrev allt det här för, men jaja, nu är det gjort :P natti!

2008-04-09 @ 22:08:03
Postat av: Sofia

Äntligen kom det va! Det var väl inte så jobbigt :) jag trodde dock din teori skulle var lite krångligare och djupare dock. Det var inte alls så svårt att hänga med denna gången. Trevligt att din blogg är igång igen! :D Hoppas att du inte tar lika mkt tid på dig att skriva nästa inlägg :)
Lite inspiration till dig:
1. Nästa års tågluff ;)
2. Att samtala med sig själv
3. Hur underbart det är med comviq kompis
4. Varför jag heter nästan fiasco på din mobil :D
etc. etc. Känner du för att blogga nu? :D

2008-04-10 @ 10:08:34
Postat av: Elli

ost?

2008-04-10 @ 14:54:50
Postat av: Rahm

Jag har nu ägnat över en vecka åt att försöka ta in det här, och det enda jag kommit fram till (som kompis till dej) är att jag är glad att jag inte är tjej eller äger några linnen.

2008-04-17 @ 15:28:22
URL: http://gumsetoften.blogg.se
Postat av: Rahm igen

Är det du som skrev den första kommentaren Cissi? Om du undrar varför du skrev kan jag tala om det: Du var skitnervös och kände att du behövde förklara dej ännu mer! ;)

2008-04-17 @ 15:36:13
Postat av: Rahm igen igen

Ja Cissi(?) du har rätt, man har tighta kläder för att visa kropssdelar man är nöjd med. Själv brukar jag ha ganska tighta och vågade strumpor, eftersom jag tycker mina fotknölar har så himla snygg och sexig form.

2008-04-17 @ 15:38:32
Postat av: XS

Det var jag som skrev den första kommentaren ju :S

2008-04-19 @ 20:06:49
Postat av: Elin

Haha, lite stöd här: Jag håller med totalt! Jag kan bli jätteförvirrad av att prata med någon med stora bröst och urringning. Jag tappar liksom fokus (ok, det låter väldigt konstigt, men det är sant). Det kanske har något att göra med att varken jag eller någon i min familj har stora bröst och att jag är ovan? vem vet?
Lite bakgrungsfakta på marilyn: jag har just läst att på den tiden hade ju filmstjärnorna ingen pushup-BH, så de tog dubbelhäftande silvertejp. smärta!

2008-04-21 @ 08:24:58
URL: http://makadam.blogg.se
Postat av: Cissi

Till anonym (som jag numer vet är xs): Ja det sämmer! Men det var en del i det jag menade att det va just stirrandet som var grejen. Men ändå, att ha nån hängande över linne kanten kanske inte e så jevla ball heller? ;)
Sofia: Jag tackar. Vågade nog inte heller lägga ut hela min teori här heller då folk skulle kunna tro att jag helt psajko!
Elli: Ja!
Rahm: Jag tackar för dessa kommentarer! =)O de va la bra att du kan vara glad för att du är kille och att jag hjälpt dig till denna insikt!
XS: Så bra då! ;) =)
Elin: TACK! Äntligen kom den komentar om FULL förståelse jag så länge saknat! Men jag kan hålla med, SMÄRTA!

2008-04-24 @ 14:00:32
URL: http://ost007.blogg.se
Postat av: Nicole

Hahahaha, varför missar jag allt roligt!

2008-04-24 @ 17:46:49
URL: http://nicolesmiles.blogg.se
Postat av: linn

DU ÄR KLOCKREN

2008-10-05 @ 10:48:16
Postat av: Cissi

Linn: Tack =P =)

2008-10-05 @ 15:04:43
URL: http://ost007.blogg.se/
Postat av: Hankie pankie spank me

Det Jag måste säga att urringningar är väldigt trevliga:) har inte sett dig i nått urringat än va?:p får vi allt ta o ändra på någon dag, vem vet jag kanske spelar en truddelut på gitarren, ja den lever fortfarande, och tittar på din urringning på samma gång:)

2009-03-24 @ 23:30:21
URL: http://henriksundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0